lauantai 5. tammikuuta 2013

We're gonna set this world on fire


Järkkäri #5 038 Järkkäri #5 033 Järkkäri #5 005 Järkkäri #5 055 Järkkäri #5 066 Järkkäri #5 068 Järkkäri #5 142 Järkkäri #5 135 Järkkäri #5 105

Oon elossa! Syy siihen miks en oo postaillu, on se, että olin sunnuntaista asti kipeenä ja eile menin kouluu. Uutena vuotena olin vaa kotona, koska mulla oli kuumetta, tosin raahauduin silti ulos ampumaa raketteja koska mua ärsytti kauheesti että olin kipee uv:na ja päätin sit vaa lähtee ulos :'D en osannu ottaa mitää kunnollisia kuvia joten tossa mun hieno lopputulos. Hmm mitäs oon tehny tällä viikolla..? En mitää oikeestaa. Istuin kotona puolikuolleena ja torstaina kyllästyin ja päätin mennä kouluu. Meillähä alko keskiviikkona koulu mut en menny sillo. Mulla oli vielä torstaina vähä kurkku kipee ja pyörrytti aika paljo mut nii, vieläki vähä nuhaa ja sillee mut ei se mitäään! Tänää oltii annikalla ja huomenna mennää sofian ja iran kaa nuokkarille sellasii bileisii. Rupeen kattoo nyt lv:tä joten heippa hei! Paitsi et ainii, mietin et pitäskö munki tehä semmone vuosi 2012 kokoelma. No jaa, se jää nähtäväks :) heippaa!

1 kommentti: