maanantai 21. tammikuuta 2013

It's pretty obvious that you got a crush


hanska farkut heh 
Housut 39.95e / Paita 14.95e / Seppälä
pulps 
2 vyötä 5.95e / Seppälä
olivia m jee

Mitä ihmettä?! 90 lukijaa. Ei herran jestas oon ihan sika ilonen, en ois ikinä uskonu saavani näin paljo lukijoita. Kiva et jaksatte lukee näitä mun hupsuja juttuja :D kiitos, kiitos, kiitos ja kiitos. Tuhat kertaa kiitos jokaiselle teistä. Laittakaapa jotai toivepostaus ideoita nii mä rupeen toteuttelee!

Tein tänää videon juhlistaakseni tätä, mutta... Ensinnäkää, en ymmärrä miksen voi muokata noita videoita movie makerilla. Se on aina ollu sillee näitte canon kameroitten kaa. Toiseks, ku rupesin sitte lataa sitä tonne youtubee, nii 3 minuuttia kestävän videon lataamisessa kestää 162 minuuttia?! Auttakaa mua nyt ja kertokaa että oisko mitää ilmasta videon muokkaus ohjelmaa et saisin edes laitettuu noita pätkiä yhteen, että voisin tehä esimerkiks my day:ta. Ja että onko mitään keinoa saada ne nopeempaa tonne youtubee? Kiitos tuhannesti jos autatte :'D

Oltii tosiaan lauantaina äitin kaa vähä ostoksilla ja ostin noi mitä tossa nyt näkyy. Rakastan noita housuja ihan sikana. Eilen olin ulkona ja keskustassa ja vähän kaikkialla ja kävin illalla vielä luistelemassaki. Torstaina on meijän kauan odotettu yökoulu! Mut joo hei, auttakaa mua ja sanokaapa niitä toivepostauksia :) 

KIITOS

2 kommenttia: