perjantai 11. tammikuuta 2013

"En oo kovin badass, mut oon fatass"


Järkkäri #7 128 Järkkäri #7 138 Järkkäri #7 052 Järkkäri #7 093 2013-01-11 Järkkäri #7 Järkkäri #7 010 Järkkäri #7 042 Järkkäri #7 019 Järkkäri #7 090 Järkkäri #7 064

Paljon kuvia musta heh anteeks. Äiti osti mulle tänää tollasen hiusjutun jossa tuli 6 päätä, kihartelin tolla yhellä sitte hiuksia vähä. Mennää huomenna Iriksen kaa Annikalle ja vietetää tyttöjen iltaa, katotaa leffaa ja syyää ja sillee. Me tehtii muute kolmestaan yhteinen blogi ja linkkaan sen sit tännekki ku ollaan saatu se kunnolla alotettuu :) otan huomenna kameranki mukaa nii saattaa tulla jotai videooki jopa. Tänää on ollu tosi hassu päivä, on tapahtunu outoja asioita. 

Saatii tänää tokarit enkä ees vaivautunu laskee keskiarvoo. Mun enkku nous ysii jee!! Ja matikka pysy edellee kutosena onneks. Mulla on menny sillee, että ala-asteella mulla oli matikka 7 aina koska en oikeesti oo ikinä osannu matikkaa, seiskalla se laski kutosee ja nyt kasin aikana se varmaa vielä vitosee ja ysillä sit sinne nelosee. Vaikka opiskelisin miten kauan ja yrittäsin tajuta siitä jotai nii ei, se ei vaan oikeesti mee mun päähän. Kukaa muu hätää kärsimässä tän samaisen asian takia? 

Ps. Jotkut ihmiset on oikeita noliksia, mutta onneks vaan harvat eksyy meijän elämään. - Iris
Ainii otsikonki keksi Iris, meidän tuleva filosofimme


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti