sunnuntai 27. tammikuuta 2013

I keep falling in love all over again


Järkkäri #10 yökoulu 074 Järkkäri #10 yökoulu 078 Järkkäri #10 yökoulu 079 Järkkäri #10 yökoulu 080 Järkkäri #10 yökoulu 058 Järkkäri #10 yökoulu 015 iris Järkkäri #10 yökoulu 040 Järkkäri #10 yökoulu 046 Järkkäri #10 yökoulu 043 Järkkäri #10 yökoulu 055 minämonta

Moooi pitkästä aikaa. Meillä oli to-pe välisenä yönä yökoulu jossa oli ihan jees tosin välillä vähän tylsää ja varsinki loppuaikoina oltii tosi väsyneitä ku ainaki osalla oli loppunu vasta neljältä kouluki. Katottii leffaa, pelattii pullonpyöritystä, tehtii muffinsseja, lauleskeltii.. tai no iris lauleskeli ja mä kuolin tylsyytee koska se biisi oli ihan surkee, ei millää pahalla :'D mut siihe kyllästy ku sitä laulo koko aja. Kuvailtii Veran kaa sellasta video hommelia aika paljo ja saatte sen sit nähä ku oon keksiny jonku keinon mite saan liitettyy noi videot yhtee ku movie maker ei ainakaa suostu mun kaa yhteistyöhö enkä tiiä mitä muutakaa tekisin. 

Tänää olin kirkossa, koska rippikoululauantai ja sen jälkee oon vaa maannu sohvalla ja kattonu telkkaria ja käyny suihkussa ja istunu koneella. Tää postaus oli tässä aika kauan auki, koska noi kuvat ei tahtonu latautuu. Mut nyt vihdoinki tää on valmis! Mulla ei nyt oikee ajatukset kohtaa, koska vähän huono fiilis, mutta  jep. Se video tulee sitten joskus :)

Ainii menkää tsekkaamaa tää meijän blogi jos haluut lukee juttuja myös iriksen ja annikan näkökulmasta :) 

http://irisannikajulia.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti