lauantai 29. joulukuuta 2012

You're a hater, just let it go

 
Järkkäri #3 001 Järkkäri #3 014 Järkkäri #3 023 Järkkäri #3 024 Järkkäri #3 026 Järkkäri #3 056

Mun unirytmi on päin sanonko mitä. Meen nukkumaa joskus puol viideltä tai sen jälkee ja herään päivällä kahen jälkee ja sit en jaksa tehä enää mitää ku tuntuu et koko päivä on menny iha hukkaa. Mutta joo, ostin tänään ton paidan seppälästä alesta ja se makso 10 euroo ja olin testannu tota aikasemminki enkä ollu sillo viittiny ostaa mut nyt ku oli alennuksessa puoleen hintaa nii päätin sen sit ostaa :) kävin eile räpsimässä vähän kuvia illalla koska teki mennä ulos ja päätin sit ottaa kameranki mukaan. Tein myös videon mut ne tarkennukset siinä on jotenki kamalasti ja ei tarkenna mun naamaani nii en laita sitä tänne ellette nyt välttämättä haluu :'D oon muuten melkee lukenu sen kirjan minkä sain joululahjaks. Nyt katon tässä youtubesta Harryn ja Loun vanhaa twitcamia ja mulla on kauheen ikävä noita aikoja. Teitä kiinnostaaaaa, joten jospa jätän tän nyt tähän :D

Tästä pääsette kurkkaamaan Sofian blogia.
Ja tästä pääsette kurkkaamaan Annikan ja Iran yhteistä blogia :)

1 kommentti: