torstai 6. joulukuuta 2012

Nothing can't stop us now, forget everything and celebrate



PicMonkey Collage

Heiippaaa (:

Oon tänää katellu linnanjuhlia, käyny laskee pulkalla mäkee pikkuveljen kaa, syöny torttuja ja sillai :) Hyvää itsenäisyyspäivää kaikki! Mun pappa taisteli talvisodassa ja ku miettii sitä miten kauheeta siellä on ollu -40 asteen pakkasessa ja ampuu ihmisiä ja kattoo ku ympärillä kuolee ihmisiä. Tää mun pappahan kuoli viime vuonna 90 vuotiaana. Ku katoin noita linnanjuhlia, niin siinä kyseltiin sotaveteraanilta ja Lotalta kysymyksiä ja tuli kyyneleet silmii ku ne kerto niin koskettavasti niistä ajoista ja ku ajattelee et ne on oikeesti kokenut sen kaiken. Meille nuoremmille se ei ehkä merkitse mitään, mutta noilla sotaveteraaneilla ja vähän vanhemmilla ku me nuoret, se merkitsee huomattavasti enemmän ku meille. Silti mä olen iloinen ja ylpeä Suomen itsenäisyydestä ja kunnioitan kaikkia sodassa taistelleita 



Hyvää itsenäisyyspäivää! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti