sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Luukku 9

PicMonkey Collagee

Hirveen monella bloggaajalla on ollu tää joululahja postaus nii minäkin nyt semmosen sit teen (:
Mulla vaan ei oo hirveesti noita toiveita ku en oikeesti keksiny mitää :'D

1. Kamera elikkä toi Canon eos 1100d. Mulle on tää kuulemma jo hommattukki, mutta saan sen vasta jouluna.
2. Tommoset söpöt tossut seppälästä
3. Beyocen Heat Rush hajuvesi jota oon halunnu jo pitkään!
4. Joku jumpin ehkäpä. Kuvassa oleva on seppälästä eli ei siis aito.

+ sit jotai rahaa ja lahjakortteja, en oikeesti keksiny tänä vuonna melkeempä mitään mut ton kameran halusin  sillai eniten, ku se vanhaki hajos.

Unohin eilen tehä sen eilisen luukun. Oikeesti muistin sen vasta joskus kolmelta yöllä ku olin menossa nukkuu nii heh. Aattelin etten ota mitää paineita tästä joulukalenterista, että pyrin tekemää joka päivä luukun mut jos en ehi ja on kiireitä nii sitten ei voi mitään.


8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En sais mitää muutakaa enkä jaksa mitää iphonen laatua koko aja :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Tossaha mä sen selitin D: unohin sen ja muistin sen kolmelta yöllä nii päätin skipata sen kokonaa.

      Poista
  3. Ai muistit vasta illalla ko laitoin viel viestinki että kalenterissasi ei ilmeisesti ole kahdeksatta luukkua :D:D:D haha busted ;)

    VastaaPoista
  4. Sanoit vaa että "8" nii mite luulet että tajuun jotai sellasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullon kuvaki mis on se että "kalenteristasi puuttuu 8. luukku" tai jotai vastaavaa ;)

      Poista
    2. Emmä ainakaa huomannu mitää ku sä vaa spämmit :D:D:D:D

      Poista