torstai 27. joulukuuta 2012

Christmas presents


Järkkäri #2 113 Järkkäri #2 109 Järkkäri #2 108 Järkkäri #2 106 Järkkäri #2 098 Järkkäri #2 105 Järkkäri #2 093 Järkkäri #2 083 Järkkäri #2 085 Järkkäri #2 079 Järkkäri #2 075 Järkkäri #2 078 Järkkäri 245

Munhan oli tosiaan ensin tarkotus tehä tää videolla, mutta joka kerta kun koitin kuvata tätä nii keskivälissä aina joku keskeytti mut joten luovutin :'D mut joo oon tosi tyytyväinen noihin lahjoihin, oikeestaan toivoinkin vaan tota kameraa mut sain noinki paljon muita lahjoja nii tosi kiva! Mun lemppari kirjailijanihan onkin toi Nora Roberts nii toi kirja oli tosi kiva (: ton 1000 words leffan oonki jo kattonu ja se oli ihan huippu hyvä! Se kertoo sellasesta miehestä joka puhuu tosi paljon ja sit sen pihalle ilmestyy sellanen puu ja se saa puhua niin monta sanaa ku siinä puussa on lehtiä ja sit se kuolee. Ja tossa on Eddie Murphy ja koska se on ihan sika hyvä näyttelijä niin sekin teki tosta tosi hyvän :) Noi tollaset vartalorasvat on tosi kivoja ja tuoksuu hyvälle ja tota hajuvettä olinki toivonut jo pidemmän aikaa. Mut juups, noitten lisäks sain rahaa ja sähköhammasharjan ja ehkäpä jotain muutakin mut ei tule nyt mieleen :'D meen tästä kattelemaan spiderman nelosta, moikka!

6 kommenttia:

  1. sulle on haaste mun blogissa !

    VastaaPoista
  2. toi beyoncén tuoksu on ihana !

    http://dreamjanskujensku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. onks toi sun canonin kamera 1100d ? mä sain sen joululahjaks ja oon ihan in love♥

    http://sweeetlikecandy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on ja itekki sain joululahjaks ja aivan ihana kamera! :)

      Poista