sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

You are the only one I want

Heipsankeikkaaaaa!

Ensinnäkin haluun pyytää anteeksi, ku en oo kirjotellu mitään yli viikkoon.. Sehän johtuu siis siitä, että tää viime viikko oli ihan täynnä kaikkee enkä siks ehtiny koneelle nii paljoo :D mutta, eilen alko kesäloma joten nyt saatte paljon paljon enemmän postauksia! Jos saatte. Viime viikon tapahtumat nopeesti: maanantaina tuli mun Up All Night Live DVD ja ostin ginasta shortsit, tiistaina oli iltamat, keskiviikkona oli toukofest (ja unohin mun rannekkeen kotii ja vielä kaikenlisäks mut unohettii ja mun kaverit veti jossai kilometrin päässä sovitusta paikasta missä nähtäs, sit lähin hakee sitä ranneketta kotoo ja sillee), torstaina oli #1DVDWatchParty ja mun twitter jäädytettiin ja olin iha yhyy, perjantaina oli joku opettajien ja oppilaitten pesispeli ja kevätjuhla, lauantaina oli todistustenjako ja Iran synttärit jonne en päässyt koska äiti. Meijän piti mennä mökille mut eipä sit mentykkää ku ulkona on noi surkee ilma. Illalla käytii seikkailemassa _äitin_ kaa jossai kaupassa ja äähähä ostin Tiger Beatin josta tuli taas ihania julisteita jotka mun pitäs laittaa seinälle. Ja nii sit söin jätskiä ja katoin jonku robottileffan neloselta. Tänää oon vaa chillaillu ku ulkona on edellee iha tyhmä ilma, paitsi et puhalsin ulkona kuplia!! jeee. Mut tosiaan mun keskiarvo oli 7.5 iha jees.. kai. Onko muute parempi niin että laitan kuvat ennen tätä tekstiä vai tän jälkeen? :D



näytän järkyttävältä.













Ei mulla muutaaa :)

♥: Julia


PS. ONNEA ELEANOR JA LOUIS 9 KK ♥ !!



1 kommentti: