perjantai 22. kesäkuuta 2012

One more love song and i'll be sick

Mooij :)

Sori ku eilen ei tullu postausta mut olin tosi väsyny. Tänää äiti sai päähänsä et mennäänpä piknikille tonne rannalle joten käytii ostamassa kaikkee tuolta siwasta ja sit mentii sinne. Eilen ku olin tuolla syömässä nii olin ottamassa juomista nii sit semmone pikku tyttö tulee siihe ja ojentaa sitä lasia semmosella awwwww ilmeellä. Sit se sanoo et kiitos ja kattoo mua hymyillen ja lähtee siitä. Siis toi teki mut tosi iloseks jotenki :D syy miks kerroin tän, on että miten noinki pienet asiat voi saada ihmisen hymyilemään loppu päiväks :)

Tänää oli tosiaan meijän semmone viimene "virallinen" päivä täällä, huomenna me lähetään kohti kotia jo aamulla. Mulla on maanantaina synttärit! Äiti harkitsee ostavansa mulle sen järkkärin mut saisin sen sitte vasta heinäkuussa, mut ei se mitää. Kuvia!

2 kommenttia: