keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Colors and promises

Morooo:)

Oltiin maanantaina ulkona kaverin + mun veljen kaa 12-19 ja löydettii semmone hylätty talo jota puretaan :0 se oli oikeesti tosi hieno, käytii siel sisällä ja siin oli 2 kerrosta ja vau o.o miks kukaa on halunnu lähtee semmosesta? Sit kierretiin viel kaverin kaa suunnillee koko Jyväskylä ympäri ku oli niin tylsää. Okei tää oli taas tämmöne tärkee asia. Mut tosiaan sit illalla vietiin mun veli mummolle joka tarkottaa sitä että saan olla perjantaihi asti ihan rauhassa ku äiti on töissä ja mun pikkuveli mummolla! Aah bileet. Tänää en oo tehny mitää ihmeellistä, paitsi et leivoin mokkapaloja! Tuli muute maailman parhaita, vaikka ite sanonki. Oon muute päättäny etten mee uimaa ennen ku me mennää Poriin eli joskus kahen viikon päästä :D









Ei mulla taaskaan muuta! Öitä kaikille, ja tosiaa tein tän vasta tähä aikaa yöstä mut ei se mitää :)

♥: Julia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti