tiistai 26. kesäkuuta 2012

Happy birthday to me



 Moroo c:

Arvatkaas kenen synttärit on tänää? Mun 8) täytin siis nyt 14 jos joku ei sitä tienny :D en juhlinu mun synttäreitä kauheesti. Saan mun synttärilahjanki vasta heinäkuussa, paitsi sainha mä nyt rahaa mut nii.

Mulle tuli eilen kauhee joku "muistelu" fiilis, tai siis, katoin kaikkia vanhoja kuvia ja kuuntelin Justin Bieberin vanhoja biisejä, niitä kahden vuoden takasia ku mä olin ihan in loveeeee siihe :'D täytyy myöntää että tykkään niistä vanhoista jopa enemmän ku näistä uusista, vaikken ookkaan enää mikään sen fani. Mulla on jopa sen ensimmäinen levy ja noi vanhat julisteet tuolla jossai :D mulla oli äsken hirvee inspiraatio kirjottaa kaikkee mut nyt mun luovuus katos enkä keksi mitää enää joten jos niitä kuvia vaikkapa!







Ei mulla muuta c:

♥: Julia

4 kommenttia:

  1. ihana toi ekakuva! ja saatko sen järkkärin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti, äiti vielä harkitsee sitä :D mut jos saan nii luultavasti vasta heinäkuussa.

      Poista
  2. Onnea :)<3 Mulla on tän viikon torstaina synttärit. :D

    VastaaPoista