perjantai 25. toukokuuta 2012

Back to summer paradise

Helloouu! Tästä postauksesta tulee varmaan aika lyhyt ku teen tätä kännykällä :'D mut koitan huomenna tehä ihan kunnollisen. Keskiviikkona äiti tilas mulle 1D:n Up All Night live tour dvd:n! Ette uskokkaa kuin onnellinen olin/oon. Ja sehän julkastaan vasta 28 päivä, eli maanantaina ja sit vissii kestää vielä pari päivää, että se tulee postissa. Tai sit ei. No jaa sen näkee sitte :) sitten illalla olin Miran kaa, ostettiin jäätelöt ja mentii hillumaa tonne yhteen puistoon. Eilen kirjotin koko illan kolmesta asti sellasta kirjaesitelmä juttuu mikä piti palauttaa tänää. Ainii sain enkun kokeesta 9-! Iha jees. Tänää meillä oli matikan koe joka meni tosi huonosti ku tuntu etten osannu mitää. Sit päästiin kaheltatoista ja olin Iran, Annikan ja Iriksen kaa. 22 astetta lämmintä, tykkään! Pengoin kans tollasii laatikoita missä pidän mun kesävaatteita, ja löysin sieltä monta kivaa kesämekkoo joitten olemassaoloo en ollu ees muistanu. Ja löysin myös mun lemppari paidan <3 mut hei nyt kuvia!

3 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis :)

    http://nikitajatiiau.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. hei tosi kiva blogi! jään seuraileen :)

    http://www.tvist-and-saut.blogspot.com/

    VastaaPoista