perjantai 18. toukokuuta 2012

Every minute is like a last, so let's just take it real slow

Heeellou (:

Sori ku on ollu nyt vähän hiljasta täällä blogin puolella, mut mulla on vaan ollu kiireitä ja pitäny koko ajan lukee kokeisiin ja kaikkee. Mut tosiaan meillä oli viime viikon torstaina yökoulu ja laittelen siitä kuvia tohon alas. Tänää meillä oli koulussa joku liikuntapäivä, jossa me vaan leikittiin jotain ulkona sateessa.. :D sit päästiinki jo yheltätoista. Mennään tänään äitin kaa ettimään mulle jotai neuletta tai jotai kevätjuhlaan ku mekko ja kengät on jo. JA äiti lupas tilata mulle nyt viikonloppuna semmosen jännän jutun josta saatte tietää sit myöhemmin :D nyt oon vaan kuunnellu musiikkia ihan täysillä ja bilettäny ku ketään ei oo kotona. Mut koska en keksi mitään kirjotettavaa niin kuviaaa >











Rakastuin Veran kameraan enkä jaksa enää oottaa mun synttäreihi <3



mitä käy kun mulla on tylsää


Ei mulla mitään muuta asiaa tällä kertaa :D
Viettäkää kiva viikonloppu!

♥: Julia


1 kommentti: