keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

And you say you've never had it so good



Maistoin ensimmäistä kertaa elämässäni starbucksia ja yllätyin koska luulin etten tykkäis siitä mut omnom.




Löysin yks päivä jostain kaupasta (en oo ees varma mistä) tollaset ehkä maailman söpöimmät kuoret! Noi on vieläpä sellaset 3D siis noi on niin söpöt, en kestä :'D oon ihkuttanu niistä varmaa jokaselle, mut kukaa muu ei pidä niitä söpöinä. Plöh.

Näytän ihan ouolta tässä.

Oon kattonu koko yön dw:tä. Taas. Mun yöt oikeesti menee sen parissa. Kukaan ei tajuu mun rakkautta sitä kohtaan. Sit muistin etten oo tehny pitkää aikaa postausta ja se alko häiritsee mua tosi paljon joten aattelin nyt sitte kello 3 yöllä ruveta tekemään tätä, että saa nähä millasta tekstiä tulee.

Niin siis mitäs mä oonkaa tehny? Oon ainaki tuhlaillu ihan kiitettävästi näitä mun rippirahoja, jos en muuta. Eilen olin salilla (habahaba). Tänää kävin seikkailemassa vähä joka puolella tätä kaupunkia ja sit käytiin myös gigantissa kattelemassa mulle uutta konetta, koska oon niiiiin kyllästyny tähä ku tää on nii älyttömän hidas aina välillä. Huomenna mennää ehkä uuestaa kattelee muualta vielä plus oon kattonu netistä jotai. 

Ens viikonloppuna mennää särkänniemee tai lintsille en tiiä vielä. Jos ei siis sada. Ja jossai vaiheessa mennää käymää myös Tuurissa ku oon vinkunu sinne pääsyä kuulemma tarpeeks kaua :D Oon muute alkanu tykkää pitää mun hiuksia mieluummi nutturalla ku auki, en tiiä miks. Tämmöne fun fact tähä välii emt.

Nyt kattelen vielä yhen jakson dwtä ja sit vois vaikka raahautua nukkumaa, öitää!

ps. tän postauksen toi musiikki on mun tän kesän henkilökohtanen kesäbiisi yay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti