tiistai 9. heinäkuuta 2013

Oon sun koirakaveri ja bailaan sun kaa koko päivän












Kello on melkee 3 yöllä ja mä teen postausta.

Vietettii perjantain ja lauantain välisenä yönä mun synttäreitä hiukan myöhässä, mutta mitäpä tuosta. Annika oli tehny mulle tommosen hienon kakun jossa on kruunu (ja se toi myös tollase kruunun mulle) joka viittas vissiiki siihe et ne kutsuu mua prinsessaks. En tiiä miks. Käytii ostamassa pizzaa ja katottii leffoja koko yö ja käytii jossai vaiheessa yötä ulkonaki. 

Eilen kävin vihdoin ja viimein heittämässä sen talviturkin, tuun aina vähä myöhässä kaikesta, mut parempi myöhää ku ei milloinkaan, eiks se nii menny? Tänää juoksin mun pikkuveljien perässä ulkona ja ostin muistitikun ja kengät. Josta tuliki mielee et mun pitää tehä se ostosten esittely hommeli jossai vaiheessa. Nii ja latasin uuen videonmuokkaus ohjelman joka on aivan älyttömän vaikee käyttää mut ei haittaa! Jossai vaiheessa siis videota. 

Kohta voisin lähtee nukkuu jotee hyvä yötä teille jotka vielä ootte hereillä ja hyvää huomenta niille jotka lukee tän aamulla! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti