keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Kato mä lennän taas



Mun mekko oli Haloselta ja kenkien paikkaa en muista :'D mut noi on niiiiin täydelliset no i kengät, paitsi että illalla en pystyny kävelee ku mun jalat oli niin kipeet mut pikku vikoja.



Kaikki kattoo eri kameraan...



Olisin voinu syyä ton suklaakakun kokonaa ite ku se oli nii hyvää




Pikkuveikka



Mulla oli kivat rippijuhlat ja sain aika kivoja lahjojakin, pääosin rahaa ja koruja, en nyt taas muistanu ottaa kuvaa mutta etteköhä te tuu niitä koruja näkee muissaki postauksissa. Eiku näkyyhä tossa vikassa kuvassa yks käsikoru. Mun rippiristiki on tosi kiva. Meillä oli mukava leiriporukka ja siellä leirillä oli tosiaa ihan mukavaa vaikka aluks aika vastahakosesti olin sinne lähössä :D

Tänää ehinki jo vähä tuhlailee noita rahoja ja joku päivä tässä taas uuestaa.. Lähipäivinä aattelin tehä sitä ostosten esittely postausta ku noita on kertyny ihan kiva kasa. Nyt kumminki rupeen kattoo dwtä jälleen kerran ku en nähny sitä tänää, ja sit aattelin kattoo Hannah Montanan vanhoja jaksoja... Kyllä vaan, tässä mitä mä teen öisin :D




1 kommentti: