lauantai 3. elokuuta 2013

I'm alive!!











MMMOI

Musta ei oo kuulunu pitkää aikaa mitää, koska noh, oon yksinkertasesti niin laiska. Mitäs kaikkee tässä nyt onkaa tapahtunu.. Sain uuden koneen ja täs on erilline näytönohjainki jote jes nyt voin tehä videoita!! Väsäsin äskenki tollase vähän hupsun videon. Tein youtubee uuden kanavan, koska oon tässä pidemmän aikaa jo ajatellu alottavani jonku vloggaamisen - mut englanniks. Koska musta tuntuu jotenki luontevammaltaki puhuu englanniks niissä :'D saa nähä kerronko ees tänne siitä, mut we'll see. Mut sit tappelin äske vaikka kui kaua et saan ton videon sinne tilille mut ei, se haluu vaa nyt mennä toho vanhaa jote luovutin ja tappelen sen kaa sit huomenna lisää. Huomenna jouvun varmaanki menemää ralleihi mun veljen kaa vaikkei kyllä iha suoraansanottuna ollenkaa huvittais. 

Mulla alkaa jo ensviikon perjantaina koulu siis jeee oon oottanu tätä nii kaua. Ei. Siis itken jo valmiiks et jouvun sinne, en haluuuuuu. Tilasin kyl ihanan repun et se piristää vähäse.

Kello on kolme jote hiippailen pikku hiljaa nukkuu, mut nyt kyl vähä ryhdistäydyn tässä taas.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti