torstai 29. elokuuta 2013

Hey let me blow your grey clouds away









Pitkästä aikaa ihan täysin normaalia postausta. Oon siis taas ollu laiska, oikeestaa se johtuu enimmäksee siitä et on koulua ja oon illalla ihan väsyny enkä jaksa tehä mitää. Plus musta on jotenki kivempi tehä videoita ja oon huomennaki tekemäs jonkunlaista :D

Olin kipeenä maanantaina ja tiistaina ja oon oikeestaa vieläki, mut ei oo kuumetta nii menin jo keskiviikkona kouluu. Meillä oli keskiviikkona koulukuvaus ja musta tuntuu ettei se nyt menny taaskaa kauheen hyvi. Ylläri.
Vaihdoin tota tän blogin nimee, koska ai että ku se entine alko joteki tylsistyttää mua. Ja ton muute keksi Sara, joka sano et mun on pakko mainita se tässä. Toi banneri on vaa tollane tilapäiväne ennen ku jaksan tehä paremman :'D 

Olin eilen heilumassa tuolla ulkona ton huivin kaa ja hyppelin siellä nii äiti tuli sanoo et "naapurit saattaa ihmetellä mitä teet" mut who cares?

Yhyy rupeen tekee läksyjä heihei

btw löysin vasta tänää ton biisin ja oikeesti järkytyin ku sehä on suomalaine?!


2 kommenttia:

  1. Redrama on suomenruotsalainen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinno sitä mä tarkotinki mut kumminki suomalaine joten :)

      Poista