sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Moottoripyörä, moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä


Tässä videoo perjantailta ja annoin tosiaan Annikan suurimmaks osaks kuvata.

Etin äsken mun harjaa enkä löytäny sitä mistää nii harjasin mun hiukset mun vanhalla harjalla ja ai että tuntu iha siltä et se sattu kauheesti ku oon tottunu harjaamaa tolla tangle teezerillä ja tämmösinä hetkinä huomaan et se oikeesti on parempi ku normaali :D



Oon taas kipee. Kolmas kerta koko koulunalun aikana. Mulla on vieläpä silmätulehdus mut meen silti kouluu huomenna ku joha ne pia alkaa epäilee siellä jotai ku oon ollu 2 maanantaita peräkkäi pois :D


Ostin eile semmosen tuoksukynttilän minimanista ja ihan oikeesti en oo koskaa haistanu mitää noi hyvää. Ostin myös ripsientaivuttimet ja kokeilin niitä eilen ekaa kertaa ja hui kauhia mitä jos kaikki ripset vaa niiku putoo pois?!

Nyt meen syömää heihei nauttikaa vielä tästä sunnuntaista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti