maanantai 15. huhtikuuta 2013

Rule number one, is that you gotta have fun






Hellureeei. Luulin että mulla on paljon kuvia mut niitä oliki vaan neljä hmm. Oon tänää lueskellu tooosi paljon fysiikkaa, joka on tosi outoo koska en yleensä lue näin paljoo mihinkää. Aattelin tällä kertaa saada paremman ku vitosen nii katotaa jos vaikka onnistus! Huomenna mennään kaupunkii ja pancho villaa jeeeeeee oon oottanu tätä tosi kauan. Katotaa vaa ku hyökkään sinne cubuksee ja ostan koko kaupan tyhjäks. Asiasta pakastimeen, söin eilen tollasen ihan sairaan hyvän makusen jäätelön. Toi on siis sellane kismet jäätelö ja ne oli jotai uusia. Mitä muuten teette sillon ku teillä on ihan super tylsää? Mä joskus aina rupeen meikkaamaan itteeni ihan oudosti ja teen jotai omituisia kampauksia ja lopuks nauran sille miten tyhmältä näytän. Tekeekö kukaan muu tällasta? 

Mun ajatukset harhailee ja selitän jotai omaani, nii taidan lopettaa tän tähän. Mut hei vastatkaas toho kyselyy mikä tuolla reunalla on :) hyvää maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti