sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Kenkulit videolla ja muuta mukavaaa



Moikka kaikki ihanat ystäväiseni siellä. Oottelin tossa sellaset 7 tuntia että toi video latas, mutta ainaki laatu on nyt paljon parempi! Laittakaa muute se HD. Oon aika ylpee itestäni, että osasin jopa tarkennella. Ainii sori ku toi musiikki soi kauhian kovalla, fiilistelin kesää. Vaikka tuolla ulkona vaa sataaki ja on iha masentava ilma.

Tää viikko meni jotenki tosi nopeesti. Yllätyttii perjantaina, että mitä ihmettä, nyt on oikeesti perjantai. Mulla oli muute sillon nimipäivä. Ja maantiedon koe joka meni yllättävän hyvin, luulin nimittäi etten osaa mitää, mutta se oliki ihan helppo. Torstaina tänne avattii Jyväskylän ensimmäinen cubus!!! Aaaa!! Ihanaa. Oon oottanu niin pitkää. Siitä asti ku sain tietää et se tulee tänne. Eli joskus joulukuussa? Äiti ehtiki jo lupaamaa mulle, että lähtee mun kaa sinne tiistaina ja samalla ehti lupaamaan myös senki että mennää pancho villaa. Oon aina halunnu käyä siellä jeee. Nyt mä lähen tästä nukkuu, väsyttää ihan sikana. Öitä kamut.

PS. Viinirypäleet on parhaita sillo ku tekee mieli jotai hyvää
PPS. Sanokaa mitä tykkäätte videosta??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti