torstai 18. huhtikuuta 2013

'Cause all you wanted to do was dance



Pukeuduttiin tiistaina siniseen osottaaksemme kunnioitusta Bostonissa kuolleita ja loukkaantuneita vastaan.







linssilude




Käytiin tiistaina siis siellä kaupungissa ja esittelinki ne ostokset jo! Käytiin tuolla pancho villassaki ja onomnomom varmaa parasta mitä oon koskaa syöny. Jouduin kylläki pyörimää sieltä ulos ku toi oli niin iso.  
Oltiin tänää jossai finngraf (?) messuilla. Sieltä sai karkkia ja kaikkee jännää tavaraa. Oli ihan jees, ei tarvinnu olla koulussa. Huomenna on perjantai, mitä ihmettä?? Taas tää viikko ihan vaa sujahti. Oon muute tehny joka päivä postauksen hahaaa. Mun tarkotus onki nyt ruveta tekee vähintää joka toinen päivä postaus. 

Mulla on aina vaikeuksia lopettaa tää postaus ku en tiiä mitä mun pitäis sanoo :'D mutta ehkä mä nyt vaan sanon että heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti