tiistai 24. heinäkuuta 2012

She's my own superstar




Superman toppi / Fiorella / 8.95 e
Laukku / Fiorella / 25 e
Farkut / Pieces / 16.95 e


Paita / GT / 9.95 e
Farkut / Pieces & 16.95 e


Mekko / GT / 19.95e 5 e 


Kynsiviila / GT / 1.95 e
Kynsilakka / 3,95 (?) e


MMMOOOI.

Olin maanantaina kaupungissa, käytii tekee mulle se pankkikortti ja sit jotenki kummallisesti raahasin äitin ostamaan mulle vaatteita :) rakastuin toho mekkoon, olin ikionnelline ku se oli vielä nii halpaki. Tänääääään olin Iran ja semmoisensemmoisen yhden toisen ihmisen kanssa ja mulla ei oo kuvia koska en jaksanu ottaa kameraa mukaaan. Nyt tässä tylsistyn ja en tylsisty ja okei en keksi mitää kerrottavaa :D öitä ihmiset!

♥: Julia

ps. moi reetta jos luet tätä, omistan ton otsikon sulle hei <3<3<3 xd

5 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! Rakastuin toho superman-toppii x3

    VastaaPoista
  2. ihana toi supermän toppi! missä toi Fiorella on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nykyään vaihtanu nimensä Fashion Outletiks, mut jos oot Jyväskylästä päin nii forumissa siellä tokassa kerroksessa :D se on siellä vähä syrjässä.

      Poista
    2. aaa!! oon käyny siel mut en tienny et se oli ennen toi Fiorella! :D pitääpä käydä uudelleen ettii tollanen superman-toppi (: ja kiitti viel!

      Poista