tiistai 17. heinäkuuta 2012

I pick out all the good parts












Moeeeh.

Oon rakastunu, nimittäi Jedwardii. Ja se on mun kaverin syy. Oon nimittäi puhunu fb yhen sellasen croatialaisen tytön kaa jo monta kuukautta + ollaan webbailtukki usein, viimeks lauantaina neljältä aamulla.. Oon onnellinen et osaan englantii suht hyvin, että tajuun mitä se sanoo. Ja se on kans kiva ku on vaa yks tunti aikeroo :3 se tosiaan rakastaa myös One Directionia ja Jedwardia ja nyt sen takia ku se ihkuttaa koko aja Jedwardista nii oon nyt iha in laaaaav :D okei kiva ku aina selitän jotai turhaa tänne.

Lakkasin eilen mun kynnet! Nyt ne on tommoset pistaasin väriset jois on joku kukka tossa yhessä kynnessä. 
Tänää käytii pizzalla ja käytii kattomassa gigantissa mulle sitä kameraa. Äiti ku näki sen hinnan nii :D:D:D se ehotti et haluisinko sittenki vaikka sen 1100d:n ja tota, nyt saatte laittaa kommenttii ne joilla se on että onko se hyvä ymymym :D sit se ehotti myös et jos haluisin vaikka ihan rahaa. 

JA HEI ku noita kuvia oli nii vähä nii päätin ladata tommose maailman turhimman videon jonka otin sillo joskus ööö joskus :) ja ahhaha nauran tolle Sofian kimitykselle XD

♥: Julia


2 kommenttia:

  1. suosittelen iha ostaa 1100d jos et mitää ammatti järkkärii oo hankkimas, et kyllä sillä nyt kuvia saa räpsittyy aj kun nää järkkärit hajoaa älyttömän helposti, nii ei olis nii suuri menetys sen hajoamisen kanssa jos ostais 1100d:n ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo oon kans alkanu kallistuu sen puolelle et otan sit sen jos otan, koska multa aina hajoo kaikki :D

      Poista