sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

I want the key to your heart



♥ en muista hintaa

Farkut 19.90 / Seppälä

maailman turhin kuva. mitä järkee on ottaa kuva jostai tämmösestä.


okturhakuva mut 0.95 e / H&M

ostin tuolta siis yhen topin mut en jaksanu ottaa siitä kuvaa.


Heipsannnnn!

Jotenki tuntuu turhalta tehä tää postaus noin turhilla kuvilla. 

Mutta tosiaan, olin torstaina mun yhen tosi hyvän kaverin kaa kaupungilla. En ollu nähny sitä hmmm yli vuoteen? Meillä oli tosi kivaa ja en ostanu hirveesti mitää. Kävin tänää kahen tunnin lenkillä, en ees tiiä miks. Tuli vaan semmone fiilis. Maanantaina mennään äitin kaa hommaamaa mulle vihdoi ja viimei se pankkikorttivisaelectronmikälie. Jösses, mun pää lyö ihan tyhjää enkä keksi mitää kirjotettavaa :D nää mun viimeaikaset postaukset on kyl ollu iha pohja noteeraus. Nyt rupeen panostamaa tähän enemmän! I promise. 

Joo hei en keksi oikeesti mitäääään kirjotettavaa joten.. EIKU HEI. Niin. Musta tuntuu et kirjottasin tätä blogia itelleni ku siis teitä on kumminki 73 nii.. :D ja hei noi luin ymym napit tuolla alhaalla, muistakaa ne.

♥: Julia

2 kommenttia: