maanantai 9. heinäkuuta 2012

Let's do it




















HELLOU.

Olin eilen Sofian ja Iran kaa ulkona. Istuskeltii satamassa ja käytiin Sofian kaa jossai vaiheessa kaupungissaki mut. Sit joskus alko satamaa ihan kaatamalla ja ukkostamaa ja kuvailtiin siellä sitä ukkosta ja stalkattii jotai teatteriväkee ku  ne vaihto vaatteita. Sitte ku tulin kotii nii olin ihan läpimärkä.
Tänää olin taas Iran ja Sofian kanssa eikä me tehty oikeestaa mitää. Käveltii ilman kenkiä jossai.. Jossai. Sitte illemmalla söin vohveleita:) huomenna meen subwayhy (!!!!!!!). Oon iha rakastunu siihe :D:D:D nyt oonki sit nauranu tolle biisille tossa yhessä kohassa ku pystyn kuvitteleen Loun ilmeen tossa yhessä kohdassaaa. Mut okei ei teitä kiinnosta. Oon ollu yli kuukauden syömättä karkkii - en siks että oisin karkkilakossa tai mitää, mut mun ei oo vaa tehny yhtään mieli karkkia tai mitää sellasta. Eilen ostin kyl sellasen pienen karkkipussin mut söin sieltä vaan muutaman ja annoin loput mun pikkuveljelle. Tärkeä juttu, tiiän. Okei ei mulla taaskaa muuta :D

♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti