sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Jos kerta tänää lähtee nii lähteköö


kakat annika pyörämainos 
tää on ihan ku jostai pyörämainoksesta voi sara
yolo 
iris tyytyväisenä juhlistaa koulujen loppumista
mekko 
mun ite tekemä mekko josta sain numeroks 7½ en tajuu koska omasta mielestäni se on iha hyvä
kengät kenkulit tonttu mansikkaaa

Kesäloma!!! Vihdoinki, sitä on ootettu niiiiin pitkää. Ei tunnu yhtään todelliselta, ihan outoo et huomenna oikeesti ei tarvii herätä seittemältä vaan voi nukkuu puolillepäivin. Mun tokari oli ihan hyvä, keskiarvo 7.5. Seittemän ysiä enkä käsitä kui mun keskiarvo on tollane? Noh, ehkä johtuu siitä matikan vitosesta voi ei :'D 

Me käytiin eilen mun perheen kanssa syömässä ja jätskeillä nyt koulunloppumisen kunniaks tai jotai? Mun piti myös ostaa uuet ballerinat ku noi mun mustat on nyt jo ihan kärsiny, nii ostin sit tollaset siniset jotka on vähä kovempaa tekooki.

Tänää käytiin kirkossa hommaamassa noi viimeset leimat toho rippikoulukorttii. Ja sit päivemmällä mentii rannalle ja otin paljon kuvia mut oon nii laiska etten jaksanu vielä siirtää niitä koneelle vaikka se oliki mun tarkotus. 

Mulla on muute se rippileiri ei nyt vaa sitä seuraavalla viikolla eli alkaa 10. päivä joten sillo ei tuu postauksia, mut yritän nyt tällä tulevalla viikolla tehä mahollisimman paljo :D

3 kommenttia:

  1. vau, tää sun blogis tausta on maailman ihanin <3
    ja aivan sika ihanan kesäisiä kuvia!!

    http://minnaa97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu, ohjeet ja kysymykset löydät blogistani.

    http://lifewithvalkonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista