keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

You always made me laugh

Untitled
1. Iris jumissa jossai rappusten jutussa 2. kun Annika ja Sara vei mun puhelimen.. 3. close enough! 4. minä ja Annika munina vikana leiripäivänä
Untitled
1. Puun irtivetoa koko leiriporukalla 2. pelailtiin suunnillee joka välissä korttia 3. välipalaa 4. järvi
Untitled
1. 24 ihmistä samassa autossa 2. minä 3. pizzaa 4. omnom jäätelöö

MOOOOOI pitkästä aikaa taas. En ehtinyt postailemaan ennen mun rippileiriä, joka oli siis viime viikolla ja mulla on ihan kauhee kasa kaikkia postaamattomia kuvia. Tossa vähän kuvia mun kännykästä sieltä riparilta ja pari muutakin, mulla ei siellä ollut kameraa mukana. Siellä leirillä oli yllättävän kivaa, vaikka aluks en ois sinne halunnu lähtee millään. Toisaalta mulla oli koko ajan kauhee koti-ikävä ja tulin kipeekski, mutta... Konfirmaatio mulla on 30 päivä. 

Tänäään olin kampaajalla. Ja mä ite en oikeestaa tiiä mitä mä näistä tykkään, mutta saatte sit nähä jotai kuvaa seuraavassa postauksessa. Leikkasin kumminki otsiksen ja lyhensin. Mulla on tiistaina synttärit, täytän 15 ellei joku tienny. En niitä sillon kauheesti juhli ku täytyy järjestellä niitä rippijuhlia, mutta sit niitte jälkee pidetään mulle vissiinki synttärit :D

Mä rupeen nyt kattoo dw:tä mut koitan nyt tehä enemmä postauksia ku oon kotona taas ja koska mun pitää saada postattuu teille kaikki noi kuvat mitä mun kamerasta löytyy! Ainiii ja oon ostellu tosi paljon kaikkee mutten oo esitelly niistä mitään teille tänne, että oisko vaikka ostosten esittelyy joku päivä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti