lauantai 9. helmikuuta 2013

When you are so in love that it hurts







Heeips pitkästä aikaa! En oo postaillu nyt yli viikkoon. Mun postausinto vähä lopahti, koska haluaisin ihan sikana tehä teille videoita mutten voi. Ja koska mun koneesta loppu vissiin muistitila ja nyt oon sit poistellut urakalla kuvia yms ja siltikään ei toimi kunnolla ymymym. 

Mutta niiin! Oon ollu tänää muuten tosi hyvällä tuulella. Koulu alko 11.35 ja loppu kolmelta jonka jälkee lähettii Iriksen ja Annikan kaa kaupunkii. Suurimmaks osaks vaan syötiin. Ostettiin Annikan kaa tollaset ystäväkuoret puhelimii ja toinen puoli noista sit on tosiaan sillä. Ku tulin kotii nii pöydällä ootti tollanen oikein muksa arnoldsin donitsipaketti josta löyty mulle kolme donitsia. Sit illalla katoin jotai elokuvaa mikä tuli ihan vaan telkkarista. Huomenna mennään kai äitin kaa johonki huonekalukauppaan kattelemaa jotain. Aattelin tehä jonku kollaasin noista kännykän kuvista mut enpä sit jaksanu ku kelloki näyttää jo melkeen yhtä. Ai nii hitsi oisin voinu selittää mun koko viikosta mut eipä sillä oo niin väliä. Meillä on ens viikolla ystävänpäivä tanssiaiset ja mulla on sinne jo mekko, muttei kenkiä. Jostaki pitäs vielä ne hommata siiiis. 

Mä lähen tästä pikku hiljaa nukkumaa, öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti