sunnuntai 17. helmikuuta 2013

I'm still looking up















Helloou! Ja erittäin erittäin ERITTÄIN myöhästyneet ystävänpäivä onnittelut. Mulla oli ihan huippu kiva ystävänpäivä, meillä oli ne tanssiaiset ja illalla oli iltamat. Äiti toi mulle tollasen söpön pikkusen suklaasydänkarkin jota en harmi vaan voinu syödä, koska karkkilakko. Oon vähä opetellu käyttämää paremmi tota kameraaki, tai siis opetellu kuvaamaa muullaki ku niillä automaatti toiminnoilla :'D en mä mikää hyvä oo vielä, mut hiljaa hyvä tulee! Tänää olin aamulla kirkossa hakemassa yhen merkinnän toho rippikoulu passiin ja vähä aikaa sitte Iris ilmesty kuin tyhjästä meijän ovelle ja se tuli sit meille ja pelattii wiillä. Oon myös taistellu perjantaista asti kurkkukivun ja nuhan ja yskän kaa. Kirjottelisin enemmän postauksia, mut äske latailin flickriin 3 tuntia kuvia joten ei hirveesti innostanu enää ootella. Mut voisinha mä nyt taas ruveta laittaa nää kuvat tänne ihan bloggerin kautta (: heippa hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti