sunnuntai 24. helmikuuta 2013

We'll play hide and seek




kaunis toi purkka tuolla mun suussa. ja tosiaanki - kun tylsyys iskee..















Hellooou! Mä vietin suunnilleen koko viikon kotona makoillen sängyssä kipeenä. Kävin tiistaina tekemässä kemian kokeen joka meni ihan sairaan huonosti, aattelin kysyä saisinko uusii sen koska olin kipee. Torstaina menin sit kouluu ja perjantainki olin siellä :) mulla oli kotona ihan sika tylsää, kattelin vaa frendejä ja jotai elokuvia. Maanantaina olin iha kuollu ja Annika ja Iris toi mulle oikeen ihanasti ja ystävällisesti kurkkupastilleja. Tänää oon taas oikeestaa vaa sairastellu, koska mulla oli tänää taas kuumetta - aivan ihanaa. Ainii mulla alko hiihtoloma! Huomenna mennää laskee Iriksen ja Annikan kaa pulkalla mäkee vaikka mää inhoonki sitä. Joku päivä tässä viime viikolla tuli yves rocherin tilaus ja tossa nyt näkyy noita juttuja. Eile ostin ton uuen ripsarin ja ton sinisen kajaalin minkä lie. Harmi vaa et huomasin tänää et toi ripsari on ruskee... Noo ei se mitää! Me mennää torstaina johonki mökille joka ollaa vuokrattu = eristyksii johonki. Mutta otan kumminki koneen sinne mukaa nii voisin jopa väsätä jotai postausta. Vau tulipa tästä pitkä. Vois kohta puolii lähtee nukkuu ja sillai :) hyvää hiihtolomaa niille kaikille joilla se alko ja hyvää viikonloppua niille joilla se loppuu tai jotai!!

1 kommentti: