tiistai 23. lokakuuta 2012

moikka meen helppii annikaa







annika kerro mulle tästä kuvasta XD




Mmmuuui.

Pari tosi tärkeetä kuvaa kännykästä ja toi laatu ei muute todellakaa ollu noi huono koneella mut okei blogger.  Halusin tulla tekee postauksen mut en oo otellu kameralla kuvia jotennnnn... TOSIAAN mun blogihan täytti tossa syyskuussa 1 vuotta!! Onnee blogi:) en ees muistanu sitä. Aattelin et voisin sen kunniaks toteuttaa jotai jännää, eli ehotelkaa jotai toivepostauksia nii minäpä teen. Tiiättekö mitä, talvi on tullu. Maassa oli aamulla jo lunta tosin se kyllä häipy sitte päivän mittaa. Mut tosiaa oon ollu taas koulussa ylläriylläri koska eilen alko koulu taas syysloman jälkee yhyy. Ja huomenna mulla on ranskan koe ja oon lukenu siihe paljon ja äitiki kuvittelee et saan kympin, saisinki. Ehkä mä saan ainaki 8 koska oon kerranki lukenu XD aattelin tänää keksiä mitä haluun joululahjaks ja lukee vähä lisää ranskaa ja sillee. Okei tässäpä tämä, halusin vaa tulla kirjottelee:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti