maanantai 8. lokakuuta 2012

I could have been a princess, you'd be a king








Moi kaikki

"Julia sun pitää tehä joka päivä postaus" sanoi Ira ja Annika joten päätinpä nyt sitte yrittää tätä. Tossa muutamat hupsut kuvat. Olin tänää tosiaa koulussa ja tein fysiikan kokeen joka tuntu tosi helpolta eli luultavasti kaikki meni vääri :) sitte tehtii Iralla mokkapaloja ja päätin tehä tän postauksen nyt ku mulla oli aikaa ja koska piti saada kuvat pois kamerasta koska Annika aikoo huomenna seikkailla koulussa ton kaa iha vaan sen takia että saisin otettuu niitä kuvia tänne. Ja sillee heheheheh arvatkaa mitä oon tehny jo joululahjalistan tai no en oikeestaa mut tiiän jo mitä haluun. AINII koitin tehä teille videopostausta koska häpeen niiiin paljon tota mun vanhaa mut sitte just ku tein sitä nii mun pikkuveli pöllähti mun huoneesee.. Eli ei siitä tullu sit mitää mut okei joo. Ehotelkaa jotai toivepostauksii, ois kiva toteutella jotai mitä te haluutte :) BTW teitä on kohta jo 80 omj oikeesti en ois koskaa kuvitellu et teitä tulis noi paljo. Ja nyt oon jaaritellu jo liikaa, heihei!

♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti