tiistai 16. lokakuuta 2012

All around the world























RAKASTAN!


en muista hintaa mutta Lindex


10e H&M


39.95 e


                                   


Mooi:)

Okei mun jokapäiväinen postausten teko ei onnistunu sori hehe. Mut hei porot mulla on syysloma!!! Saitte nyt paljon kuvia koska oon ollu ahkera ja ottanu paljon kuvia ja saitte myös maailman turhimman videon :) oltiin perjantaina nuokkarilla bileissä ja siellä oli tosi hauskaa ja tein jotai tosi jännää (älkää ajatelko tota mitenkää jännästi). Eile "juhlittii" Iriksen synttäreitä Iralla ja syötiin kakkua ja tänää käytii äitin kaa ettimässä mulle talvitakkia ja löydettiinki se ja paljon muuta :D oon kattonu nyt viime päivinä Men In Black 3:n, Nälkäpelin ja Lumikki ja Metsästäjän. Täytyy sanoo et noi kaikki oli tosi hyviä, mut toi Nälkäpeli oli niin pelottava et varmaa tärisin sen koko leffan ajan. Mut hei ei mulla nyt muuta taaaaskaan xd

♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti