lauantai 15. syyskuuta 2012

Wassssupppp














Paita / GT / 12.95e


Takki / GT / 59.95e 

Morjens!

Olin tänää koulussa. Jep, nyt on lauantai ja meillä oli koulua. En ees tiiä että miks. Käytiin sitte sen jälkee äitin kaa kaupungissa ja ostettii mulle toi takki ja toi paita ja sit semmone toisenlaine paita jota en jaksanu kuvata. Keskiviikkona päätettii olla kivoja noitte pulsujen kaa ja tehtii ruokaa Pertulle ja kai se siitä tykkäs, en tiiä. Tosiaaaan lähen kohta Annikalle yöks. Oon oottanu tässä tunnin että äiti saa ton ruokansa valmiiks että voin syyä ja lähtee sitte. Se yrittää taivutella mua saunaa mut mä taistelen vastaa!! Joo hei ei mulla muuta, lähen laittaa noita kamoja kasaa ja kattomaa jos se ruoka ois vihdoi ja viimei valmista :D

♥: Julia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti