sunnuntai 9. syyskuuta 2012

A day without you is like a year without rain











Mooij:)

Tylsillä kuvilla mennään, mut ei voi mitään koska en oo jaksanu ottaa kameraa mukaan mihinkää. Tosiaaaan, näitä postauksia on tullu vähä harvemmin koska koulu. Mut juu olin eilen illalla pahistelemassa (noeivaaoikeestimeollaantosikilttejä) Iran ja Annikan kaa ja Annika pannikan muistikortti hukku. Oon valittanu äitille jo kauan ku toi mun nahkatakki on nii iso ja et haluun uuden ja pienemmän nii se suostu jote mennää ens lauantaina ostamaa mulle uus takki! Ja sit mun pikkuveljellä onki perjantaina synttärit ja sunnuntaina tulee jotai vieraita... pelottaa jo nyt. Ja öää mitäs vielä.. Ainii mun pitää edelleenki ostaa uus hajuvesi ja aattelin sitte lauantaina vähä hyötyä äidistä. Mut joo ei muuta, heiheei :)

♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti