perjantai 21. syyskuuta 2012

Live While We're Young















Moeeee:)

Oon kotona koska oon kipee hihhulihei jeeeee. Mut aattelin kyllä et haluisin kouluu mut en jaksa enää lähtee jote hehee. Yritin tossa äske tehä muffinsseja mut... ne epäonnistu kuten näette. Tänää me mennään luultavasti kaupunkii jos mä jaksan. Kyl mä jaksan. Eilen tuli LWWY ja oonki nyt tässä sit pelkästää kuunnellu sitä ja kattonu tota maailman ihaninta musiikkivideota ja sillee. Mut nii ei mulla sit muuta :D

♫ Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun,
I know we only met but let's pretend it's love,
and never, never, never stop for anyone,
tonight let's get some, and live while we're young ♫

4 kommenttia:

  1. mun huoneessa ootte kuvia ottanu enkä ees päässy mukaa :( ja noi muffinsit on kyllä aika ♥

    VastaaPoista
  2. sulle ois haaste mun blogissani (:

    http://mytinydreams.blogspot.fi/2012/09/challenge_30.html

    VastaaPoista