torstai 26. tammikuuta 2012

Uusi ulkoasu (:

Heipppppppa! Mä päätin nyt hiukan uudistaa tätä joten teinpä uuden bannerin ja vaihdoin tota ulkoasua :D kertokaa mielipiteenne!
Tänään mä olen herännyt väsyneenä, taistellut hiusten kanssa, ollut koulussa, nauranut, suunnitellut Miran kanssa Simple Planin keikkaa (♥♥♥♥) ja leffailtaa, kuvaillut, kärsinyt pakkasesta, syönyt laskiaispullan, tehnyt läksyjä, tehnyt uuden bannerin, iloinnut 23 lukijasta, kuunnellut musiikkia, dataillut ja miettinyt tettipaikkaa.





Tämmönen päivä tänään :D nyt mä lähen katsomaan telkkaria ja syömään dops keksejä (x
Viettäkääs kiva ilta!

♥: Julia

8 kommenttia:

  1. Mää tykkään täst uuest :o
    Onks sul alkava ruotsi vai jatkava? :--D

    VastaaPoista
  2. kivan väristä toi kynsilakka! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Lotta: Kiitus c: + juu emmä tiedä o.o
    Ella: Kiitus :>

    VastaaPoista
  4. No siis alkoks sul ruotsi seiskalla vai ala-asteel nelosel? :o

    VastaaPoista
  5. Parhaat menee Simple planin keikalle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm, jos tääl suostuttais vielä ostamaa mulle se lippu :c

      Poista
  6. meidä suunnitelmaat ! on niiiin lähel et päästää sinne♥♥

    VastaaPoista