lauantai 28. tammikuuta 2012

Saturday!

Heipodeeei! (:

Olin eilen laiska enkä jaksanut tehdä postausta... Oon aina perjantaisin kamalan väsyny kuluneesta viikosta. Mutta nyt tulee postaus eilisestä ja tästä päivästä :)

Eilen oli siis perjantai. Meillä oli kaks tuntia fysiikkaa, yksi tunti musiikkia ja kaksi tuntia äikkää.
Äidinkielen ekalla tunnilla me katsottiin futuramaa ja tokalla tunnilla mentiin atk luokkaan harjoittelemaan jotain... tiedonhakua? Sit saatiin mennä mihin haluttiin ja esittelin tän mun blogini kahdelle mun kaverille. Koulun jälkeen me lähdettiin Iriksen kanssa kysymään mulle tettipaikkaa (=työelämään tutustuminen) S-Marketista. Siellä on tosiaan mun äitipuoli töissä ja heti kun sanoin sukunimeni niin pomo tokaisi että "Ja isä on sitten siellä vähän kauempana töissä?" :''D että juu-u ei ainakaan tunnisteta helposti tai mitään. Kyl mä sit sain sen paikan (; 20.2 - 22.2 on mulla se tetti joka kestää siis 3 päivää, sieltä sit kuvamateriaalia! No sit mä lähdin kotiin tyytyväisenä ja öäh mulla ei oo mitään muistikuvaa mitä mä sit tein. Mutta ainakin sitten illemmalla katoin sen Ghostbusters:in joka tuli telkkarista (en osaa kirjottaa sitä) x> Eilinen oli itse asiassa aika kiva päivä.

Tänään mä heräsin oikeesti aika pirteenä. Joskus päivemmällä mä siivosin mun huoneen kilttinä tyttönä. Sit lähdettiin äitin kanssa kauppaan. Sieltä tullessa pikkuveljen kaveri oli meillä ja leikkivät legoilla (aika olennainen tieto...). Sitten seittemältä meillä oli sauna ja tossa yhdeksältä rupesin kattomaan Terra Novaa joka on muuten aivan IHANA sarja! ♥

Ja nyt sitten niitä kuvia:


Iris :)



Annika c:


Jonna :3


Ira :>








Tämmöistä :D Ainiin, 33 LUKIJAA!! :) Kiitos kaikille ja kommentoikaa ahkerasti ♥
Tosiaan nyt tuli vähän pidempi postaus, kerroin päivästäni enemmän jne. Toivottavasti tykkäätte c:
Hyvää illanjatkoa! :>

♥: Julia

2 kommenttia:

  1. Aah se Terra Nova♥ rakastuin siihe sarjaa :'D eiks se tosiaaa ollu eka jakso?(:

    VastaaPoista