maanantai 16. tammikuuta 2012

Cause tonight i'm feeling like an astronaut

Heippa! Nyt tulee tämmönen ihan pelkkä kirjoituspostaus. Johtuneepi siitä, että laitan huomenna videon (; mulla alkaa huomenna koulu 11.05, kun meillä on 3 aamun tuntia vapaana. Kaksi tuntia yhteensä vain koulua. Siksipä mä päätin tehdä huomenna sen my day videon. Koska mulla tuskin huomenna on kiire ymym.

Tänään äiti kävi VIHDOINKIN ostamassa mulle sen uuden meikkivoiteen, toi vanha on ihan lopussa, siitä ei tuu mitään. :D Kohta lähen luultavasti kaverin kaa luistelemaan, jos vaan jaksan.

Sitten vähän tosta videosta. My Day = Minun Päiväni.
Eli, jos joku ei nyt tiedä mitä se tarkoittaa, niin kuvaan koko päivän tapahtumani.
Kuvaan sen huomenna, mutta en sit tiedä vielä et millon sen tänne saan. Mut yritän kyllä laittaa sen huomenna! Nyt toivotan teille hyvää öitä tälleen ajoissa (x

♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti