sunnuntai 6. lokakuuta 2013

I've got the eye of the tiger




Olin tällä viikolla tetissä päiväkodissa ja siellä oli ihan älyttömän mukavaa. En olis halunnu lähtee pois sieltä perjantaina. Voisin mielelläni olla siellä vielä vähän kauemmin. Ne lapset oli tosi ihania ja se koko paikka oli vaan ihan älyttömän kiva ja siellä ei tullut missään vaiheessa ollenkaan tylsää (paitsi sillon ku ne lapset nukku). Se oli silleen aika rankkaa et jouvuin heräämään kauheen aikasi (okei 7.45 aamut ois joillekki unelma mut en oo tottunu heräämää nii aikasi) ja siellä piti koko päivä juosta lasten perässä ja aamusin en meinannukkaa päästä ylös sängystä. Ja kun tulin kotii nii menin melkeenpä suoraan nukkumaa. Siitä huolimatta se oli aivan ihana paikka, joten jos mietitte mihin haette tettiin nii oikeesti jos ees vähänkää tykkäätte lapsista nii mä ainaki tykkäsin olla tuolla päiväkodissa tosi paljon :)



Se tet sai mut myös vähän miettimään sitä, että mihin haen peruskoulun jälkee. Oon aina aatellu, että meen kyllä sinne lukioon, mut oikeesti voisinki haluta vaikka lähihoitajaks tai lastentarhan opettajaks. Ne siellä sanoki, että tuun hyvin toimeen lasten kanssa ja se olis just hyvä ammatti mulle. Ja noh kyllähä toi äitiki sitä koko aja hokee. Musta on tosi mukava aina olla lasten kanssa ja ne lapsetki tykkäs musta, ne oli kokoajan halailemassa ja ku kerroin perjantaina niille, että tää on mun viimenen päivä niin ne oli ihan surullisia, sillon rupes itteeki harmittamaa yhyy. 



Tein tästä tetistä videonki, mutta onnistuin vahingossa poistamaan sen koneelta ja olin jo poistanut sen kamerastaki.. Mutta no jaa, niitä videoita onki nyt tullu enemmän ku tämmösii iha normaaleja postauksia.

(Sain muuten just sydärin, koska meinasin pudottaa mun kameran lattialle)



Mun postaustahti on ollu nyt vähä mitä sattuu tässä jo aika monen kuukauden aikana ja se johtuu ihan vaan siitä, että koulu ja koska oon vaan niin laiska. Eikä mua ihan suoraan sanottuna oo huvittanu tehä postauksia. Mut nyt musta tuntuu et se into on taas palailemassa joten eiköhä näitä postauksia nyt sitte ala tulemaan taas.


Mulla on ens viikolla ihan älyttömästi kokeita (joka päivä) joten en varmaankaa nyt tulevalla viikolla ehi kauheesti postaamaan, mutta yritän! Nytki mun pitäs varmaa mennä lukemaa ranskan saniksee.


Kello onki jo puol kaheksan nii pitäkää te kiva loppusunnuntai! Tänää tulee muuten bb, kuka aikoo kattoo? 

Heiheei :)

1 kommentti:

  1. Voi kun ihania noi syksyset kuvat! :)
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista