perjantai 18. lokakuuta 2013

I could've been your girl



Täs mä poseeraan mun pop tartsien kaa ihan hirveellä laadulla.


Eilen ehin vielä ottaa viimeset syksyset kuvat (lumisateessa tosin) ennen ku maa oli iha lumen peitossa.







Ostin eile tällaset ihanat kengät ja ne on niiku syksykengät mut aattelin mennä koko talven näillä!




Mmmoi! Sain äitin kaverilta noi kaikki kirjat omaks ja ne on vieläpä mun lempikirjailijalta jote i'm happy 

Oon ollu koko viikon lomalla ja murehdin jo sitä, että maanantaina pitää mennä takas kouluu. 
Oon viettäny illat katellen new girliä jostain netin syövereistä, koska netflixissä näkyy vaan eka kausi...
Tilasin eile vähä vaatteita ja ostin eilen myös sellasen maybellinen puikkomeikkivoiteen minkä lie?? Oon tykänny siitä ihan kauheesti, sillä tulee tosi kiva lopputulos. 

Löysin muute sen mun viime talven nallepipon taas ja istun täällä se päässä päivät pitkät.

Nyt meen taas kattelee tota new girlii heihei :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti