sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Wey hey


Paita 9.95e & housut 19.95e h&m


Uus kevättakki jostain en muista sen kaupan nimee XD housut h&m 19.95e

2013-03-018

Bongattiin kaupungilta Bieberki (:

Järkkäri #22 146

Stailattiin toisemme - Iris stailas mut, mä Annikan ja Annika Iriksen. Annika näytti vähä joltai fruittari pojalta mut ei se mitää!


Järkkäri #22 138

Järkkäri #22 126 Järkkäri #22 128

Me stailattii Annikan kaa Iris ja noi shortsit sopi sille ihan täydellisesti! Iris on iha malli.

Järkkäri #22 130


Järkkäri #22 112 Järkkäri #22 109 Järkkäri #22 140

Otettii viimene pallo mäkkäristä. "Mitä jos joku pikku lapsi olis halunnu ton ja aatellu et ottaa sen sit ku on syöny, mut nyt me pilattii sen ilo?" - Annika.


Järkkäri #22 119 Järkkäri #22 120 Järkkäri #22 069 Järkkäri #22 076

Mentiin siis eilen kaupunkiin noitten nolisten kaa, etittii kasvomaaleja ja Irikselle lankoja. Mulla oli noi uuet housut ja ai että rakastan niitä. Äiti kommentoi mun asua ja sano että mun vaatteet on iha myyränväriset :'D


Järkkäri #22 087 Järkkäri #22 092 Järkkäri #22 090

Syötii kaikki jäätki meijän vedestä, ois pitäny kiittää niitä työntekijöitä ku laitto just oikeen määrän niitä, että jokane sai 3! :D


Järkkäri #22 156 Järkkäri #22 164 Järkkäri #22 154

Kun tulin kotii nii mullapa ei ollu avaimia mukana ja kukaa ei ollu kotona! Oottelinpa sitte siinä ulkona, että porukat tulis kotii. Sitte ku ne tuli, nii lähettii äitin kaa ottamaa mulle reikiä korvii, mutta sepä oli se liike menny kii. Tää on tapahtunu jo varmaa 3 kertaa? 

Viime viikolla tapahtu aika paljon kaikkee. Tai siis tällä viikolla. Äh en tiiä. Maanantaina oli eka rippikoulutapaaminen ja sen jälkee mentii kattoo Iriksen harkkoja. Se on siis joku orkesteri? Mutta se on mun mielestä enemmänki joku näyttely juttu, ne siis tekee musikaalia. Ja me päätettii Annikan kanssa sitten liittyä sinne ja tosiaa se näytelmä on leijonakuningas ja guess what, oon kuningas. Meillä on jo nyt tässä ens viikolla torstaina oikee esityski. Me myös toimitaa maskeeraajina joten siks ostettii niitä kasvomaaleja. Miks mulla ei oo oikeesti mitää muistikuvaa tiistaista, keskiviikosta tai torstaista..? Anyway, perjantaina mentii äitin kaa kaupunkii ja ostinpa siis noi mitä tuolla ylhäällä näkyy. Ja eilen oltii Iriksen ja Annikan kanssa siellä kaupungissa. Tänää olin taas tuolla näytelmä hommelissa (: ja hei sori ku en oo oikeen postaillu viime aikoina, en oo ollu koneella paljon yhtää. Mut nyt rupeen parantaa tätä mun postaustahtia ja kanniskelemaa kameraa useemmi mukana!! Mutta juups, viettäkää mukava sunnuntailoppupäivä (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti