maanantai 25. maaliskuuta 2013

I hope you come true



Tein perjantaina mokkapaloja mun pikkuveljen koulun johonki myyjäisii. Oltiin siellä sillon lauantaina ja seikkailin Annikan kanssa ympäri kouluu.


Torstaina meillä oli se näytelmäteatteriorkesterimusikaali esitys, tossa näkyy mun hienot kasvomaalaukset.










Mentii lauantaina Annikalle yöks ja pyörittii ympäri keskustaa ja Iris sai jonku kummallisen idean kiivetä tonne? Ainii käveltii muute harjulle.




Pahottelut ku noista suurin osa on hirveen laatusia, kamerassa oli väärä asetus päällä...

Heräsin tänää ennen ku mun herätyskello soi, mun kurkku oli ihan järkyttävän kipeä ja on edelleenkin. Oon popsinu jotai strepsilssejä kauheesti, mutta eipä ne hirveesti mitää auta. Päässäki vähä heittää ja tuntuu et jalat lähtis alta. Huomenna meillä on matikankoe ja saan varmaa nelosen, koska en oikeesti oo ymmärtäny yhtään mitään tästä mitä ollaa nyt käsitelty. By the wayyy, ihanaa ku tuolla ulkona paistaa aurinko ja on jopa plussa asteita! Sieltä se kesä pikkuhiljaa tulee. Mut joo, mä aattelin tästä lähtee nyt peiton alle ja nukkumaa hetkeks, koska mulla on ihan järkyttävä olo :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti