maanantai 26. syyskuuta 2011

School day -


Heippa taas! Minä täällä taas kirjoittelen. Tänään aamulla kun kävelin kouluun, oli tosi sumuista! Siis ei meinannut nähdä edes eteensä kun kaikkialla oli vain niin sumuista niin kuin kuvasta näkyy. Kaikki kuvat siis mitkä laitan tänne, ovat itse ottamiani eikä niitä saa kopioida ellen anna siihen lupaa. Aamulla minua väsytti ihan kamalasti, en meinannut edes päästä sängystä ylös :'D



Kun sitten lähdin pois koulusta, näin tuolla pusikossa tämmöisen ilmestyksen: Ostoskärryt, taisi olla
k-kaupan ostoskärryt. Oli sitten ihan pakko ottaa niistä kuva :D
Pääsin tosiaan vasta neljältä, eli itse asiassa vasta äsken. Tehtiin kotitaloudessa omenapiirakkaa ja se oli TODELLA hyvää! :) Meillä oli myös siellä tosi hauskaa. Ja välitunneilla olin kavereideni kanssa 'sekoilemassa'. Oli ihan kiva päivä, huomenna ois sitten juostava se 1500 metriä liikuntatunnilla... En kyllä yhtään jaksaisi, mutta pakkohan se on :/

Sitten vielä siitä eilisestä... Anteeksi, että tuli eilen niin lyhyt postaus, mutta en ehtinyt kirjoittaa enempää /: Katsoin eilen myös kaksi elokuvaa: The house bunny ja Minun, sinun & meidän.
Ne olivat kanssa tosi hyviä elokuvia, suosittelen! Sai muuten nauraa paljon :'D
Katsoinpa sitten eilen myös sen Big Brother Talk Shown. Tamer tippui, mutta olin iloinen ettei
Salar tippunut sillä hän on toinen suosikkini.

Kohta teen varmastikkin läksyt ja lähden ulos. Hyvää päivänjatkoa kaikille, huomenna taas kirjouitusta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti