perjantai 23. syyskuuta 2011

Heippa :)

Heips! Minä olen Julia, 13-vuotias seiskalla oleva tyttö joka pitää tanssista, musiikista jne.
Aloitin kirjoittamaan tätä blogia kun olin lukenut muutamia muitten blogeja :)
Minulla oli myös tuossa pari vuotta sitten toinen blogi, mutta lopetin sen kun inspiraatio loppui :'D

Elikkä voisin kertoo vaikka jotain itsestäni (:
Harrastan street tanssia, mutta luultavasti joudun lopettamaan sen nyt seiskalle mentyäni. Harkat on just maanantaina kun mulla on kamalan pitkä päivä koulussa :/ Kuitenkin rakastan tanssia ;)

Musiikkimakuuni kuuluu ainakin Paramorea, Jedwardia, Mc Manea ja jonkin verran Katy Perryä, aika laajasti kaikkea :''D

Lemmikkejä mulla ei enää ole, viikko sitten kuoli mun hamsterini ja kissani taasen pari vuotta sitten ;c

Mutta juu, huomenna varmaa tulee sitten se tavallaan ensimmäinen päivitys ^^
Moikka nyt vähäksi aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti